Autronica, تجهیزات, تجهیزات اعلام حریق, مطالب آموزشی

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر آترونیکاAUTRONICA

سیستم اعلام حریق آدرس پذیر آترونیکا(Autronica) از سری محصولات کمپانی آترونیکا ساخت کشور نروژ می باشد. سیستم اعلام حریق آترونیکا دارای شبکه محلی به نام AUTROLON بوده که تمامی تجهیزات و پنل ها از طریق همین شبکه AUTROLON با یکدیگر ارتباط برقرار می کنند.

تجهیزات سیستم اعلام حریق آترونیکا دارای استاندارد EN54 بوده که دارای قابلیت SELF VERIFY بوده که تجهیزات و سیستم را قادر می سازد هر روز تنظیمات ، سطوح هشدار و تمامی پیکربندی شبکه و اتصالات را بازرسی و تایید کنند.

نسل جدید و پیشرفته AUTROSAFE 4 بر روی یک راه حل شبکه مبتنی بر اترنت با سرعت بالا و کارآمد کار می کند. AUTRONET انتقال بسیار سریع داده را فراهم میکند. حداکثر ۶۴ آدرس شامل پنل ها و کنترلرها را می تواند از طریق AUTRONET به یکدیگر متصل کرد. سیستم آدرس پذیر آترونیکا دارای قابلیت بسیار بالا و انعطاف پذیری زیادی در خصوص اتصال تمامی تجهیزات و حلقه ها را دارا می باشد.

آپلود تمامی داده ها و پیکربندی اط طریق نرم افزار AUTROSAFE از طریق یک سیستم و به واسطه USB فراهم گردیده است.

به طور کلی سیستم اعلاحریق آدرس پذیر آترونیکا در کشتی های تجاری و تفریحی بزرگ، سکوهای نفتی، پالایشگاه ها و نیروگاه ها و مراکز صنعتی مهم استفاده می شود. از لحاظ قیمتی نیز از سیستم های آدرس پذیر سایر برندها مانند HONEYWELL و APPOLO و … گران تر می باشد.

AutroSafe 4 قابلیت های پیشرفته ای را در تشخیص آتش برای طیف گسترده ای از برنامه ها ارائه می دهد. این سیستم برای برآورده کردن الزامات در بخش پیشرفته بازار زمینی، دریایی و فراساحلی طراحی شده است و برای استانداردها و مقررات جهانی توسعه یافته است. AutroSafe 4 مطابق با دستورالعمل محصولات ساختمانی (CPD) برای نشان‌گذاری CE و دستورالعمل تجهیزات دریایی (MED) برای علامت‌گذاری چرخ‌ها تایید شده است. هر دوی این دستورالعمل ها نیاز به انطباق با EN 54-2 و EN 54-4 دارند.

شرکت حامی تجهیز پایا با تجربه فراوان در زمینه راه اندازی سیستم های اعلاحریق آدرس پذیر آترونیکا آماده همکاری با شما می باشد. 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 + سیزده =